خدایا کمک . . .

خیلی تنهام... خیلی درمانده... میدونم گندزدم... میدونم اشتباه کردم... تنها چیزیکه میخوام یه فرصته... برای خوبی؛ پاکی؛ برای جبران

خدایا کمک . . .

خیلی تنهام... خیلی درمانده... میدونم گندزدم... میدونم اشتباه کردم... تنها چیزیکه میخوام یه فرصته... برای خوبی؛ پاکی؛ برای جبران

جمعه 11 / ۵ / 1387 - روز ۶۴

 / رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی / وَ یَسِّرْلِی اَمْرِی / وَ احْلُلْ عُقْدَةَ مِّن لِّسَانِی / یَفْقَهُواْ قَوْلِی /

(تصمیم داشتم این آیه تو همه ی نوشته های این هفتم باشه ، خب هست ، شاید کمکم کنه)

   

    

یه شب وحشتناک

یه پیشنهاد وحشتناک

و باز هم ندانستن

        

. . .

 

آه خدایا

یعنی می تونم با کامیاب ازدواج کنم

یعنی می تونم عاشقش بشم

   

یعنی می تونم دوباره عاشق شم

یعنی می خوام دوباره عاشق شم

    

. . .

  

کاش اونم مثله لاله مرده بود

  

نه نه نه

 

چه طور فراموش کنم

چه طور می تونم عاشق آسمان آبی نباشم

حتی اگه هیچ وقت اجازه ی پرواز بهم نده

   

چه کار کنم

؟!؟!؟!

....

نظرات 1 + ارسال نظر
مهر سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 02:15 ق.ظ http://Doayam.blogsky.com

سلام با خدا مشورت کن و خودت را به او بسپار و در راه او قدم بردار ... من هم برایت دعای خیر دارم در پناه خدا!

تا ذره ای ازمحبت غیرخدا در دل باشد

محال است انسان به چیزی از

اسرار الهی دست یابد.

شیخ رجبعلی خیاط

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد