خدایا کمک . . .

خیلی تنهام... خیلی درمانده... میدونم گندزدم... میدونم اشتباه کردم... تنها چیزیکه میخوام یه فرصته... برای خوبی؛ پاکی؛ برای جبران

خدایا کمک . . .

خیلی تنهام... خیلی درمانده... میدونم گندزدم... میدونم اشتباه کردم... تنها چیزیکه میخوام یه فرصته... برای خوبی؛ پاکی؛ برای جبران

پنج شنبه 10 / ۵ / 1387 - روز ۶۳

 / رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی / وَ یَسِّرْلِی اَمْرِی / وَ احْلُلْ عُقْدَةَ مِّن لِّسَانِی / یَفْقَهُواْ قَوْلِی /

   

وقتی از خودم می پرسم آیا درست درکش کردم

دیگه مطمئن نیستم

   

و درست زمانی که این تردید را داشتم

بهم نزدیک تر شد

    

خدا جون

تو بهم بگو

    

ژینوس ایمان داره

اگه تو را درست درک کنه

دیگه نیازی به چیزی نداره

    

خب منم داشتم

  

اما

وقتی شک کردم

تازه تونشتم ببینمت

و

اینو مدیون سوال کامیابم

     

/ واقعا مطمئنی تونستی ؟! /

    

ترجیح می دم دیگه مطمئن نباشم

دیگه کارها را به خاطر فایده شون انجام نمی دم

کارها را می کنم چون بی ضررن

و بعد فایده ها خلق می شن

مثل قرآن خوندن

درست مثل همون

       

باور های ژینوش قشنگن

و خیلی خوب

اما

یه ایراد بزرگ دارن

اگه درست بودن

تو زندگیش آرامش داشت

!!!

پس یه گیری هست

یه گیری هست

     

بهتر که باهام بحث نکرد

نیم خوام بزارم منصرفم کنه

     

می خوام از شنبه شروع کنم

ت می دونی واقعا می خوام

با کمک کامیاب

کمکم کن

خوب و درست ادامه بدم

کمکم کن

     

خدا جون ممنون

برای حس زیبای آرامشی که بهم می دی

بعد سال ها

دارم زندگی را حس می کنم

دارم تو را حس می کنم  

ممنون

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد