خدایا کمک . . .

خیلی تنهام... خیلی درمانده... میدونم گندزدم... میدونم اشتباه کردم... تنها چیزیکه میخوام یه فرصته... برای خوبی؛ پاکی؛ برای جبران

خدایا کمک . . .

خیلی تنهام... خیلی درمانده... میدونم گندزدم... میدونم اشتباه کردم... تنها چیزیکه میخوام یه فرصته... برای خوبی؛ پاکی؛ برای جبران

چهار شنبه ۲۹ / 3 / 1387 - روز ۲۱

یکم درس

بیشتر الافی

ولگردی

و همین

 

. . .

 

رفتم دانشگاه به یک در راه خدا جزوه بدم

دلم براش می سوخت

گفت تمام دانشگاه فکر می کنن من الکترونیک را ۲۰ می گیرم

ولی من نمی خوام امتحان بدم

 

. . .

 

یه چیز عجیب

داشتم با کامیاب حرف می زدم

یکی از بچه ها بهش زنگ زد که باهاش درس کار کنه

بهش گفت :

/ دارم می ره بیرون / تا ۵ دقیقه دیگه /  تا دیر وقت بر نمی گردم / کاش صبح زنگ زده بودی / الان نمی تونم کاری بکنم / متاسفم /

 

خب این یه جواب عادیه

وقتی ازش ژرسیدم برنامه اش چیه ، بهم گفت : 

/ خب اول باید برم بیرون / که حرفم دروغ در نیاد /

چشام گرد شد گفتم :

/ مثلا بری تا سر کوچه بر گردی / آخه چرا این جوابو دادی /

گفت :

/ خب این طوری حداقل نصف حرفم راسته باز بهتره که / به نظرت باید بهش چی می گفتم / آخه دلم براش می سوخت / اگه می تونستم کمکش کنم می کردم باور کن / ولی قبلا هم سعی کردم / یاد نمی گیره / اگه یه درصد می دونستم می تونم بهش چیزی یاد بدم / نمی گفتم /

منظورم این نبود

این که می خواست بره بیرون که حرفش دروغ در نیاد

خب آخه اون که دروغ نگفته بود

این یه جواب عادیه که همیشه همه به هم می دن

اصا تصورش رو هم نمی کردن که به اینم بشه گفت دروغ

 

کف کردم

کم آوردم

خیلی فوق العاده و بزرگ بود

بهشم گفتم

و یه جواب عجیب بهم داد

خیلی عجیب

بهم گفت :

/ من این رو راستی را از تو یاد گرفتم /

گفتم ولی من هم خیلی از این حرف ها زدم

جوابمو این طوری داد :

/ اما نه با من / با من همیشه رو راست بودی / بیش از حد / چیزایی را به من گفتی / که خودم جراتشو ندارم به کسی بگم / حتی جرات ندارم به خودم تو آینه بگم / آدم چیزی را یاد می گیره که می بینه / و من ازت یاد گرفتم / ممنون /

 

خودمم باید یاد بگیرم

باید یاد بگیرم با بقیه هم همین طور باشم

همین قدر رو راست

و به کارها و حرف ها بهتر نیگا کنم

همین حرف های ساده

همین چیزهای معمولی میتونه دروغ باشه

دروغ های ساده که ما بهشون توجه نمی کنیم

 

کامیاب وسط حرفهاش گفت :

/ کارمن خارق العاده نبود / حتی قشنگ یا خوبم نبود / این یه کار عادی بود / خیلی عادی / تنها دلیلی که به نظرت خاص اومده / اینه که این کار فراموش شده / گاهی چیزای ساده که همه باید رعایت کنن / اونقدر ملموس بوده و فراموش شده / که وقتی یکی انجامش می ده به نظر خارق العاده میاد / !!! /

بازم به نظرم کارش خیی قشنگ بود

قشنگ و خارق العاده

در انجام کارهایی نیست که غیر ممکن

یا دور از ذهنه

خارق العاده اونیه که

کاری را بکنی که خیلی ساده است

و در عین حال خیلی مهم و درست

و البته فراموش شده

 

آدم ها اونقدر دنبال کارهای جدیدن

که چیزهای ساده را انجام نمی دن

و اصول اصلی اخلاقی را مدت هاست فراموش کردن 

 

قشنگ کار کسیه که 

هنوز به این چیزای ساده پایبنده 

و هنوز ارزش ها را فراموش نکرده  

 

سه شنبه ۲۸ / 3 / 1387 - روز ۲۰

به به چه امتحانی 

فک کنم همه رو نوشتم 

 

سر جلسه مسخره ام کرد 

به من چه که یادم نبود یک اتمسفر چند پاسکال می شه 

یا عدد آووگادرو چنده 

 

خب یادم نبود دیگه 

کلی بهم خندید 

 

. . . 

 

صادق کلا موجود جالبیه 

زیادی پیچیده است 

ازش خوشم میاد 

کل نوشته های کاستاندا را خونده 

wow

چرا این بشر همیشه زیادی می دونه

بالاخره یه چی شیدا می کنم که ندونه

 

شاید از رو همون فیلمی که بهم داد

بصیرت های ۹ گانه ی شخصی

 

می خوام برم دنبالش

و سعی کنم انرپی ها را درک کنم

و دنیا رو همون طوری ببینم

فک نکنم این یکی را کرده باشه

شایدم کرده

برا همینم هست که این طوری دنیا را می بینه

شاید برا همین بهم داد فیلمو

 

به هر حال می رم دنباش

 

چون می دونم که می تونم

زمینه شو دارم

و در ضمن دیدن هاله های انرژی عالیه

می تونی دنیا را درک کنی بهتر

همون طوری که هست

و آدم ها را

 

این یکی را می تونم برم دنبالش

چون فرمول هاش ترسناک نیست

و از محدوده ی ابعاد دنیای ما خارج نمی شه