خدایا کمک . . .

خیلی تنهام... خیلی درمانده... میدونم گندزدم... میدونم اشتباه کردم... تنها چیزیکه میخوام یه فرصته... برای خوبی؛ پاکی؛ برای جبران

خدایا کمک . . .

خیلی تنهام... خیلی درمانده... میدونم گندزدم... میدونم اشتباه کردم... تنها چیزیکه میخوام یه فرصته... برای خوبی؛ پاکی؛ برای جبران

تعهد لذت بخش

رفتم تو وبلاگش

جمله ای را خوندم که زمانی به من گفته بود

چقدر بی رحمانه

شایدم چون می دونست می خونم نوشته

نتونستم نظر ندم

نتونستم بی تفاوت رد بشم

 

و بدتر از اون به داداشی گفتم

بی نهایت ناراحت شد

قسمم داد که باهامه تا همیشه

تا یه عشق واقعی پدیدار بشه

ولی

 اگه برم سراغش دوباره

می ره برا همیشه

 

قول دادم

 

وحشتناک بود

 

خوشحالم

 

حس خوبیه

حس تعهد

وابستگی

این که یکی هست که نتایج کارهات روش تاثیر داره

این که تنها نیستی

قشنگه خیلی قشنگ

فکر می کنم کم کم دارم می فهمم

کم کم دارم حس یه زن را پیدا می کنم

خیلی عالیه

خیلی با شکوهه

 

این حس باعث می شه روزهام قشنگ شه

باعث می شه کارها را بی دلیل نباشه

باعث می شه حس کنم تو دنیا تنها نیستم

باعث می شه حس کنم زندگیم بی هدف نباشه

نظرات 2 + ارسال نظر
just a little bird دوشنبه 27 خرداد 1387 ساعت 09:05 ب.ظ

الان که دوباره می خونمش دیگه هیچ حسی ندارم

رسول برای من مرده
رسولی که روبرومه برای من مرده

مردی که عاشقش بودم
مردی که حاضر بودم همه ی زندگیمو به خاطرش بدم
مردی که می پرستیدمش

مرده

پشت خاطرات
پشت حوادس
پشت اشکها و لبخندها
پشت شعرها
پشت قصه ی پرنده و آسمان آبی

مرده

اون یه خاطره است
یه حس زیبا
یه حادثه ی خارق العاده
یه تغییر تو زندگی
یه هدف برای تلاش
یه دلیل برای پاک بودن

. . .

اما

کسی که الان هست
اونی که هر روز تو مسیر
سر کلاس
می بینمش

یکی دیگه است
یه غریبه
یه نا آشنا
یه توهم
یه تصویر مبهم
یه یادگار
یه روح
یه خاطره


همین
.

just a little bird دوشنبه 27 خرداد 1387 ساعت 09:12 ب.ظ

چه جمله ی خارق العاده ای

«« ملودی عشق برای من ملودی عشق نیست

ملودی زندگیه . . . »»

واقعا خوشحالم کرد
بی نهایت

حالا مطمئن شدم چیزی که اون روز این تو نوشتم درست بوده
و با ارزش
حس تعهد - وابستگی
عالیه
و زیبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد